08 de juny 2008

Molt entranyable, l'avia de 100 anys que vaig felicitar pel seu aniversari


Vaig anar a casa de la Sra. Francisca Roca, per felicitar-la pel seu aniversari. La Sra. Francisca va fer 100 anys. Allà em vaig trobar amb una senyora encantadora, dolça i molt agradable així com molt simpàtica que també em va cantar una cançó que em va portar agradables records de la meva àvia.
En nom de tots els barberencs i barberenques li vaig obsequiar amb un ram de flors i una escultura de l’Església de La Romànica. La Sra. Francisca, em va explicar que va néixer el 6 de juny de 1908 a les 4 de la tarda. A casa seva l'arropaven els seus fills, nets amics i veïns i veïnes que van voler felicitar-la i estar amb ella durant tot el dia.
Quan marxava, vam quedar que tornaria a visitar-la en altra ocasió.