10 de desembre 2012

un Nadal per a tothom

M'obstino a creure
que els déus són benèvols;
que els meus dies no són presoners
dins les cel·les obscures del temps;
que en algun lloc, tangible o  intangible,
hi respirem respostes:
que els meus paisatges estimats
seran amb mi onsevulla que vagi.
M'obstino a creure 
que l'amor deixa un rastre benigne;
que no és estèril cap dolor;
que la vida no es marceix perquè si.

M'obstino a creure
que els déus són benèvols.

Pilar Cabot



Doncs si, m'obstino a creure que malgrat les dificultats ens en sortirem. Si som capaços de construir COMUNITAT amb les nostres actituds. Els valors de Pau i Justícia sempre han d'estar presents...en els petits gestos de cada dia amb els que, junts, fem de Barberà una ciutat per viure i conviure. 

Celebrem junts aquestes festes, aquest Nadal que ha de ser per a tothom